Yorum yapan ve düşüncesini paylaşan herkese teşekkür ederim. Beğenen de olur, beğenmeyen de. Ben burada müziği kendi yorumumla sunmaya çalışıyorum. Eleştiriler elbette olacaktır, yeter ki karşılıklı saygı çerçevesinde olsun. Sonuçta müzikte zevkler ve renkler farklıdır. Destek veren herkese...
Her şeyin herkese hitap edecek diye bir kural yok bu hayatta. Sen beğenmemiş olabilirsin, buna saygı duyarım. Ama bir parçayı eleştirirken emeğe de saygı göstermek gerekir. Müzik kişisel bir zevk meselesidir; kimine göre çok iyi olan bir eser, kimine göre kötü gelebilir. Yine de düşünceni daha...